وبلاگ کتاب فارسی

علم و دانش؛ فرهنگ سازی اجتماعی

وبلاگ کتاب فارسی

علم و دانش؛ فرهنگ سازی اجتماعی

هر جامعه‌ای برای پیشرفت باید فرهنگ مردم خود را غنی سازی کند، بنابراین، توجه به فرهنگ کتاب و مطالعه، یکی از مهمترین مسائل فرهنگی امروز جامعه ما خواهد بود.

منوی بلاگ
آخرین نظرات
  • ۱۸ فروردين ۹۶، ۲۰:۱۹ - هادی
    خوب

منابع کتاب الکترونیکی

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۰۱ ب.ظ

هر وبسایتی برای تولید محتوا و نوشتن مطلب جدید نیازمند یک سری منابع است؛ برای مثال سایت های خبری منابع و نوشته های خود را از خبرگذاری ها و گزارشاتی که به دستشان می رسد تولید می کنند، سایت های ورزشی درباره ورزشکاران و اخبار ورزشی و آموزشی می نویسند و بعضی دیگر هم ترجیح می دهند مطالب نوشته شده در وبسایت های خارجی را به فارسی ترجمه کرده و انتشار دهند.

ناشران کتاب الکترونیکی و اینترنتی نیز از این قائده مستثنی نبوده و برای ایجاد محتوا نیازمند منابع گسترده ای هستند، بسیاری از کتاب های منتشر شده توسط ناشران کتاب الکترونیکی حاصل دسترنج کاربران آن است و نویسندگان با عضویت در این سایت ها اقدام به انتشار نوشته های خود می کنند، بعضی دیگر کتاب ها را از سایت های دیگر را دریافت می کنند، و بعضی دیگر هم مثل ما، از منابع عظیم کتاب های الکترونیکی بهره می گیرند این منابع در قالب 3 دی وی دی بیش از 14000 جلد کتاب است کتاب های موجود در این بسته دسته بندی شده اند ولی فاقد هرگونه توضیحات و طرح جلد هستند از این جهت فعالیت ما بر روی این پروژه بزرگ استوار است و سعی داریم هرچه زودتر کتاب های آن را بررسی کرده و توضیحات مختصری برای هر یک آماده کنیم و برای دوست داران کتاب منتشر کنیم.

اما حیطه فعالیت ما به اینجا ختم نمی شود! بلکه بسیاری از علاقمندان کتاب و نویسندگان، آثار خود را برای ما ارسال می کنند، این آثار در قالب نسخه موبایل و پی دی اف می باشد، همچنین سعی داریم، هفته ای یکبار یک مقاله علمی و کاربردی در سایت قرار دهیم که کاملا ویرایش شده و بدون غلط و اشتباه می باشد، این مقالات هم در تعداد بسیار بالا در دست ما هستند که به تدریج آن ها ویرایش کرده و در دسترس علاقمندان قرار می دهیم.

نظرات  (۲)

۰۳ دی ۹۶ ، ۲۰:۳۸ دانلود آهنگ جدید
مطلب خوبی بود
۰۳ آبان ۹۶ ، ۱۰:۳۷ دانلود کتاب آیین نامه رانندگی
ممنون از سایت خوبتون. من هم توی سایتمون
آموزش های زیادی گداشتم به سایت من هم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">