وبلاگ کتاب فارسی

علم و دانش؛ فرهنگ سازی اجتماعی

وبلاگ کتاب فارسی

علم و دانش؛ فرهنگ سازی اجتماعی

هر جامعه‌ای برای پیشرفت باید فرهنگ مردم خود را غنی سازی کند، بنابراین، توجه به فرهنگ کتاب و مطالعه، یکی از مهمترین مسائل فرهنگی امروز جامعه ما خواهد بود.

منوی بلاگ
آخرین نظرات
  • ۱۸ فروردين ۹۶، ۲۰:۱۹ - هادی
    خوب
کتاب فارسی در 10 اردیبهشت سال 1390 شروع به کار کرد.
این سایت در ابتدا کار خود را با وبلاگنویسی آغاز کرد، و توانست در مدت کوتاهی مخاطبین بسیاری جذب نماید و تا حدودی درخواست کاربران را در تهیه و دریافت کتاب الکترونیکی برآورده نماید.
طولی نکشید که با زحمات فراوان و جمع آوری کتب مفید در طی کمتر از 9 ماه هزار جلد کتاب در کتاب فارسی به انتشار رسید و روزانه افراد زیادی قادر بودند براحتی در مورد کتاب مورد نظر خود مطالبی بخوانند و آن را دریافت نمایند.
سعی ما بر این بود که کتاب هایی که دارای حق نشر اختصاصی بوده باشد را در وبلاگ منتشر نکنیم و خوشبختانه در طی فعالیت ما در وبلاگ هم به اینگونه موارد برخورد نکردیم بلکه نویسندگان از انتشار اثرشان در وبلاگ ما استقبال هم می کردند.
اما با سنگین شدن کار و بالا رفتن نیاز کاربران و محدودیت های سیستم وبلاگدهی تصمیم گرفتیم وبسایتی اختصاصی برای این کار تأسیس کنیم و خوشبختانه تا به امروز بیش از 400 مطلب از کتب و مقالات با بیش از 30 موضوع و عنوان متفاوت، بهمراه توضیحات و طرح جلد در نسخه جدید سایت منتشر نموده ایم که امیدواریم تهفه ناقابلی باشد به رشد و فرهنگ و سطح آگاهی و علمی میهن عزیزمان ایران ... .